Office manager

KDO JSME
Jsme sportovní centrum v Novém Lískovci s nejširší nabídkou sportovních aktivit v Brně.
Jsme mladý kolektiv a vládne u nás přátelská atmosféra.
Neustále se vyvíjíme a posouváme a někdy to není procházka růžovým sadem. Hledáme nadšeného kolegu/kolegyni do vedení centra, který s námi potáhne za jeden provaz a bude chápat, že spokojený klient je našim cílem – a to není zadarmo!
 

KOHO HLEDÁME
- někoho, kdo umí pracovat samostatně a zároveň dokáže být součástí i oporou týmu a nebojí se aktivní práce
- člověka se selským rozumem, který hledá řešení a nehledá výmluvy, proč něco nejde. V případě nutnosti dokáže zajistit opravu, spojit se s dodavatelem nebo servisní firmou a v krajním případě sám přiloží ruku k dílu
- někoho, komu není proti srsti, jeden víkend v měsíci zajet na kontrolu provozu centra
- každý den je u nás jiný, často nevíme, co se bude řešit. Proto potřebujeme někoho, kdo si práci dokáže výborně zorganizovat. Nezhroutí se, když dojde ke změně plánu. A také někoho, kdo s chladnou hlavou zvládá i multitasking, a ví, že aby byla jeho práce bezchybná, musí si ji důsledně zkontrolovat
-kolegu, který bude přispívat svými nápady
- ke klientům jsme vstřícní, milí a usměvaví v osobní komunikaci i mailech, a totéž očekáváme i od Vás, i když třeba nebudete mít svůj den
- organizujeme spoustu akcí a uvítáme, když se přidáte
 

VYŽADUJEME
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- minimálně 2 roky praxe
- znalost MS Office, zejména Excel
- řidičský průkaz sk. B, aktivního řidiče
- základní úroveň anglického jazyka je vítána (jednání s klienty)

CO BYSTE MĚLI MÍT NA STAROST
- běžnou administrativu
- správu skladových zásob (nákup, naskladnění, inventarizace, sledování data spotřeby, sledování prodeje, navrhování akcí a nového sortimentu)
- vedení evidencí zboží a majetku
- zajišťování spotřebního, popř. hygienického materiálu a vybavení
- tvorbu faktur
- přípravu a evidenci smluv na pronájem kurtů a reklamní plochy včetně evidence plateb
- kontrolu úklidu a komunikaci s úklidovou firmou, výběrové řízení na úklidovou firmu
- kontrolu stavu atrakcí dětského hřiště a komunikaci s firmou odpovědnou za servis
- zajišťování reklamních materiálů a předmětů, navrhování a zajišťování dárků pro klienty a zaměstnance centra včetně jejich evidence
- komunikaci se zákazníky v oblasti rezervace sportovišť, dětské herny, lanového hřiště a oslav dětských narozenin
- komunikaci se školkami, univerzitami případně jinými subjekty v oblasti pronájmu sportovišť a poskytnutí darů
- komunikaci s firmami zajišťujícími zaměstnanecké benefity, jednání o ceně, sledování návštěvnosti a vyúčtování
- komunikaci s účetní firmou a dodavateli
- výzdobu Centra
- podporu vedení Centra
- reporting
- organizaci akcí
 

CO NABÍZÍME

- dobré finanční ohodnocení- 26 000 – 34 000,-

- nástup možný ihned nebo po domluvě
- mladý a přátelský pracovní kolektiv
- zaměstnanecké benefity (Multisport)
- roční odměny odpovídající dané pozici a kvalitě odvedené práce
- firemní vozidlo
- pracovní dobu 8:30-17:00 nebo 11:30-20:00 (1-2x týdně směna cca. 11:30-20:00), 1x měsíčně víkendový dozor - kontrola provozu 2x za den
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení v místě výkonu práce
 

Neodradili jsme Vás? Cítíte, že by to pro Vás mohlo být to pravé? Budete pro nás přínosem?
Pak se těšíme, až se s Vámi potkáme u osobního pohovoru, a že ten, koho hledáme, jste právě Vy.
Nezapomeňte zaslat Váš motivační dopis a profesní životopis doplněný o aktuální fotografii.
Zasláním uvedených informací souhlasíte se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č.101/2000 Sb.